
Premiérově se město rozhodlo rozšířit úřední hodiny vloni v březnu. „Chtěli jsme tak vyjít vstříc těm, kteří mají například z pracovních důvodů problém navštívit městský úřad v běžných úředních hodinách a vyřídit si například nový občanský průkaz či pas,“ přiblížila cíl loňského prodloužení provozu radnice tajemnice úřadu Jana Fúsiková s tím, že akce se setkala s kladnou odezvou veřejnosti a Vizovjané, ale nejen ti, o ni měli velký zájem.
Vedení města se proto rozhodlo umožnit občanům návštěvu úřadu až do večerních hodin znovu, tentokrát v pátek 14. března do 20 hodin. „Rozšíříme také rozsah otevřených pracovišť. Tentokrát bude možné využít služeb odboru přestupkového a správního, kde se vyřizují občanské průkazy a cestovní pasy, dále pak navštívit pokladnu, kde je možné uhradit například poplatky za odpad, a v provozu bude také podatelna třeba pro ověření podpisu. To vše v prostorách městského úřadu na Masarykově náměstí. V budově hasičské zbrojnice pak bude k dispozici úředník spravující agendu řidičských průkazů,“ přiblížila rozsah otevřených pracovišť radnice starostka Silvie Dolanská a pokračovala: „Rádi bychom tímto způsobem lidem usnadnili přístup k důležitým úředním záležitostem a zlepšili komfort při jejich vyřizování.“
Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu by měli občané využít rezervačního systému, který je k dispozici na webových stránkách města www.mestovizovice.cz. „Rezervační systém je určen pro agendy občanských průkazů, pasů a také řidičských průkazů,“ uzavřela tajemnice Jana Fúsiková.
Jiří Žůrek
PR manažer